-
1. OBJEDNÁVKA ZBOŽÍ
Jednotlivé produkty lze vyhledat buď přes vyhledávací okno nebo přes hlavní kategorie PET SORTIMENT A POLOTOVARY a FOOD SORTIMENT a jejich podkategorie.
Produkty z kategorií PET SORTIMENT A POLOTOVARY a FOOD SORTIMENT nelze mezi sebou kombinovat v rámci jedné objednávky.
Po zvolení počtu balení vložte vybraný produkt do košíku.
Počet balení se může měnit buď při vkládání produktů do košíku, ale i v samotném nákupním košíku. V případě, že změníte počet balení přímo v košíku, aktuální výška objednávky se vám zobrazí až po kliknutí na tlačítko PŘEPOČÍTAT KOŠÍK.
Po ukončení objednávky se kliknutím na tlačítko REKAPITULACE OBJEDNÁVKY zobrazí sumář celé objednávky s výslednou částkou, datem dodání i adresou, na kterou bude zboží dovezené.
V případě potřeby je možné ještě v tomto kroku upravit objednávku, kliknutím na tlačítko UPRAVIT OBJEDNÁVKU.
Pokud máte na vašem účtu registrovaných více provozoven a chcete změnit místo dodání, klikněte na tlačítko ZMĚNIT.
Do políčka POZNÁMKA K OBJEDNÁVCE můžete v případě potřeby napsat vaše další požadavky.
Odesláním se objednávka definitivně odešle ke zpracování. Automaticky vám bude zaslán potvrzující email o vaší objednávce. Po zpracování objednávky bude na váš email zasláno druhé potvrzení spolu s rozpisem objednaného zboží a konečnou částkou za objednávku. Aktuální stav vašich objednávek si také můžete zkontrolovat v profilu v části Objednávky.
V případě, že si i po odeslání objednávky přejete objednávku upravit, případně chcete objednávku stornovat, kontaktujte nás na [email protected].
-
2. EXPRESNÍ OBJEDNÁVKA
Expresní objednávka vám ještě více zjednoduší a zrychlí celý proces objednávání.
Pri využití expresní objednávky máte 2 možnosti:
- V případě výběru možnosti NAHRADIT, budou aktuální položky v nákupním košíku vymazány a nahrazeny položkami z poslední objednávky.
- Při výběru možnosti DOPLNIT budou aktuální položky v košíku doplněné položkami z poslední objednávky.
- Při výběru možnosti ZRUŠIT se vrátíte zpět do nákupního košíku bez jakékoliv změny.
Pokud nebudete mít v košíku žádné položky, vytvoří se na základě vaší poslední odeslané objednávky nová identická objednávka, kterou si můžete v případě potřeby upravit nebo i hned odeslat.
-
3. CENY UVEDENÉ PŘI PRODUKTECH
U jednotlivých produktů je uvedena cena bez DPH za jeden kus jako i za celé balení. Pokud se na vámi objednaný produkt vztahuje akce, produkt je označen nálepkou AKCE a uvedená cena je již po slevě.
-
4. MINIMÁLNÍ VÝŠKA OBJEDNÁVKY
Každý produkt je zařazen do skupiny, která musí při objednávce splňovat minimální hodnotu, aby byla zavezená. Pokud výška minimální objednávky nebude splněna, objednávku nebude možné odeslat.
V jedné objednávce je možné objednat pouze jednu skupinu produktů.
Pro salaterie a čerstvé bary UGO jsou minimální ceny závozů pro uvedené skupiny produktů nastaveny následovně:
- PET SORTIMENT A POLOTOVARY - 100 Kč bez DPH
- FOOD SORTIMENT – 100 Kč bez DPH
Pro ostatní provozovny jsou minimální ceny závozů pro uvedené skupiny produktů nastaveny následovně:
- PET SORTIMENT A POLOTOVARY – 750 Kč bez DPH
- FOOD SORTIMENT – 750 Kč bez DPH
-
5. DODÁNÍ ZBOŽÍ
Při objednávce vám systém automaticky nabídne datum nejbližšího závozu na vaši provozovnu. Objednávku třeba odeslat minimálně 2 pracovní dny (48 hodin) před závozovým dnem. V případě, že objednávku odešlete během pracovního dne po uzávěrce, systém posune nejbližší datum dodání na další možný termín.
Pro salaterie a čerstvé bary UGO jsou uzávěrky objednávek během pracovních dnů pro uvedené skupiny produktů nastaveny následovně:
- PET SORTIMENT A POLOTOVARY - 10:15 hod.
- FOOD SORTIMENT - 10:15 hod.
Pro ostatní provozovny jsou uzávěrky objednávek během pracovních dnů pro uvedené skupiny produktů nastaveny následovně:
- PET SORTIMENT A POLOTOVARY - 10:15 hod.
- FOOD SORTIMENT - 10:15 hod.
-
6. ZAPOMNĚL JSEM PŘIHLAŠOVACÍ ÚDAJE
V případě, že jste zapomněli vaše přihlašovací údaje, klikněte na úvodní straně webové stránky na tlačítko ZAPOMENUTÉ HESLO. Po vyplnění údajů bude na váš email zaslaný email s instrukcemi pro obnovení zapomenutého hesla, prostřednictvím kterých si nastavíte nové heslo.
Přihlašovací jméno je vaše emailová adresa, kterou jste uvedli při registraci vaší provozovny.
V případě problémů nás prosím kontaktujte na [email protected].